torsdag den 4. oktober 2012

Kagehus...


Det her fine kagehus var en del af en gave til en kollega, som havde været så sød at strikke en fin trøje til min dreng. De talenter har jeg desværre ikke, så det var skønt at hun gad lave den fineste uldtrøje med blå og hvide striber og hætte :) Paphuset har jeg købt, da jeg var i Berlin i foråret - elsker bare en fin indpakning - og det gjorde min kollega heldigvis også.


Huset indeholdt de her 4 kager. Det er mazarincupcakes med skovbær og cream cheese frosting. Jeg brugte denne her opskrift på cream cheese frosting fra Frk Cupcake og tilsatte en lille smule citronsaft, da jeg ellers synes, at den blev lidt for sød til kagerne. Og sikke en skam at der kun kunne være 4 kager i huset når nu jeg havde bagt 10...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...