onsdag den 31. oktober 2012

Sidste dag i vuggestuen...

I dag har Hjalte sidste dag på grøn stue - hvor blev det år lige af?!  I morgen begynder han så hos Billerne, der jo heldigvis bare er på en af de andre stuer og hos voksne vi allerede kender :) Den sidste dag bliver markeret med flag og en lille gave til de to drenge som stopper i dag. Den anden dreng har frugt med, så jeg har lavet de her pizzasnegle som Hjalte har med.


Det er denne her opskrift fra Karolines køkken, dog har jeg udeladt løg. Hjalte stod og hoppede foran ovnen, mens de blev bagt, og glædede sig helt sikkert til at få dem med i vugger :)


Til de voksnes pause har jeg lavet denne her  Blåbær drøm fra Mette Blomsterbergs Det søde liv. Den er forholdsvis let og hurtig at lave. Jeg bagte kagen i aftes, lavede blåbær sylt og den hvide chokoladecreme. Så her til morgen skulle jeg bare piske chokoladecremen og vende blåbær sylten i, og til sidst sætte den på kagen i store "dutter" med en stor rund tyl.


Men set oppefra så skal jeg da øve mig lidt på at lave dem lige store ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...