torsdag den 5. december 2013

Drillemus


1. december flyttede Puk og Julle - 2 små julemus - ind hos os. De havde en lille bog med, hvor der stod at de var sendt fra selveste julemanden!


Hjalte synes, at det var ret skægt, at de var kommet og tænk så havde de også en lille gave med :) Og en julekalender - og hvor heldig har man lige lov at være, når der bliver delt gratis postmand Per julekalendere ud - ja, ikke at jeg selvfølgelig har noget at gøre med Puk og Julles gaver og drillerier, men jeg glæder mig ligeså meget som Hjalte til at se, hvad de finder på de næste dage ;)



Næste morgen sad de og læste højt af en ny Totte bog for nogle af Hjaltes bamser, inkl. den rædselsfulde julerotte, som faren berigede vores hjem med sidste år og som Hjalte "desværre" elsker.



I går havde musene pakket Hjaltes stol ind - det synes han var ret sjovt :) Heldigvis havde musene valgt en rulle papir jeg havde fortrudt, jeg havde købt - win win!


I morges sad de så og tegnede med tusser da vi stod op.


"Se det var de her, der gjorde det!"
 

2 kommentarer:

  1. Åhh hvor er det altså skønt, så længe de lever i de fantasi univers :-) Nyd det...
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en fantastisk alder, han står bare der med store øjne og fantastiske udbrud :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...