onsdag den 6. november 2013

Navngivningsfest

Min søde kollega Annes lille Alma skulle fejres med navngivningsfest for familie og venner. Vi havde diskuteret designet af kagen i et stykke tid, men til sidst synes Anne, at jeg bare selv skulle bestemme :) Det eneste krav var bare, at der ikke måtte være noget med sutter eller sovende babyer, for Alma er en lille skrigeballon, der nægter at sove eller bruge sut og indimellem driver sine forældre til vanvid...

 

Heldigvis er Alma også en yndig og kær lille pige når hun er vågen og glad :)

Jeg har for første gang brugt Wiltons chokolade fondant og den duftede og smagte overraskende godt.


Bamserne er også lavet af chokolade fondant, bare tilsat lidt hvid fondant, så de blev lidt lysere i farven. Idéen med de to bamser der hænger navneskilt op har jeg set på pinterest - synes bare det var et super sødt og meget enkelt design :)






For at kagen blev høj nok til at bamserne kunne være på siden, er den lavet af 4 bunde og 3 lag fyld - lyse bunde, 2 lag med hindbær mousse og 1 lag med Toblerone creme. For 3 år siden lavede jeg denne her kage til Almas storebror Villy :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...