onsdag den 10. august 2011

På cupcakekursus

I dag var min søster og jeg på cupcakekursus hos Julia fra cupcakefabrikken. Vi er på ferie i Jylland og så var det jo ganske oplagt lige at tjekke hvordan de laver kager derovre :) Her er vores produktion:

Ja, de er jo ikke lige kønne alle sammen, men vi sku jo også bare prøve forskellige teknikker og alt i glimmer og perler :)


Her er lige et nærbillede af en lille fyr lavet i fondant.

De her kager er også pyntet med fondant og så er navnene præget ned i med sådan en dims der kan det. Desværre var den udsolgt for sådan en tror jeg faktisk ikke jeg kan leve uden... Men så fik jeg i stedet for købt nogle sjove sprinkles og en bog om franske macarons. Det ser lidt svært ud, men det skal snart prøves!

3 kommentarer:

  1. Tak for kommentaren på min blog - er vild med den søde lille baby :o). De bogstaveprægere kan du med fordel købe ved kagebutikken. Det er samme slags som Cupcakefabrikken sælger, bare billigere og hvis du selv tager risikoen mht. fragt kan du spare på fragten ved at få sendt som maxibrev.

    Og hvor er du dygtigt til at lave kager...wauw!!! Er helt vild med svømmekagen...sådan en har jeg aldrig set før.

    Tak for tip mht. opskrifter ;o)

    SvarSlet
  2. Næ, min første kommentar - tak for det :)Har lige oprettet bloggen, så jeg er ikke nået så langt endnu. Ja, det er nok smart at bestille dem som brev og så spare noget af portoen.

    SvarSlet
  3. Velbekomme :o) Ja, det gik i hvert fald ikke tabt i posten da jeg forsøgte: www.kagebutikken.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...