mandag den 14. maj 2012

Dåbskager til Emil


Min søde veninde Anne, som bor i Bonn med sin familie, var hjemme i Danmark i weekenden for at få døbt deres lille søn. Og min gave til det lille dåbsbarn var selvfølgelig kager til alle gæsterne :)


Den lille sovende bamse under dynen. Kagen er med hindbær mousse og toblerone creme. Der var mange børn med til dåben og den kombination af fyld er altid et hit hos både børn og voksne.


Godnat Bamse :)


Og lige et nærbillede af den sovende bamse. Kagedesignet har jeg "lånt" her. Synes at det er en ret sød figur :)


Der var knap 50 personer med til festen, så der skulle 2 store kager til. Denne kage var med jordbær/rabarber mousse og Baileys mousse med hakket mørk chokolade - helt klart min egen favorit kombination for tiden. Og rabarberne var nyplukkede (trukkede) fra kolonihaven.


Små sko og bodystocking.


Mit første forsøg med converse støvler. De var ret små og lidt svære at få pæne, men de blev da meget søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...