tirsdag den 13. december 2011

Slankemuffins...


Ja, hvem kunne ikke bruge lidt slankemuffins her i december :) Jeg har lavet de her i filt. De var en del af den gave, jeg har lavet til den kreative pakkekalender hos Unikarina. Og modtageren er hende her.


Chokolademuffin med glasur og jordbær. De 4 muffins er lavet med en blanding af fri fantasi og flere forskellige DIY som jeg har fundet rundt omkring på nettet. Jordbæret på denne kage er lavet efter denne her


Gulerodskage med ostetopping. Alle kagerne er lavet efter denne her model. Jeg prøvede flere andre, men synes, at denne her gav den pæneste form med skrå sider som en rigtig kage.




Vanillemuffin med krymmel og sukkerkugler.



Chokolademuffin med lyserød glasur. Toppen på de sidste 2 kager er fra Metunda, men jeg synes, at hendes måde at lave selve kagerne var for besværlig, fordi der er 4 sider, der skal sys sammen og alt er jo syet i hånden.



Et lille "fingeraftryk" i bunden af hver kage.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...