mandag den 31. december 2012

Hjemmelavede flødeboller



Forleden lavede min søster og jeg disse lækre flødeboller fra Blomsterbergs opskrift. Vi undlod dog de frysetørrede hindbær og lavede almindeligt skum i stedet for. I halvdelen af både skummet og kransekagemassen kom vi lakridspulver i - nøj det blev godt!


I følge opskriften skulle der blive ca 20 stk, men vi lavede miniflødeboller og fik vist 47 stk. De fleste forsvandt på mystisk vis inden jeg fik taget billeder af dem...


Men der var da lige et par af de pæneste tilbage til denne lille julegave til en sød kollega :)


Før jul lavede jeg de her P-tærter - og det er noget af det nemmeste og lækreste juleslik jeg længe har lavet. Og faktisk er det vel ikke særlig julet, så mon ikke de skal prøves igen inden vi når jul næste år. Opskriften er fra Louises madblog.


De gjorde i hvert fald lykke på det her fad som jeg havde med til et møde et par dage inden jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...